منوی دسته بندی

اجاق گاز رومیزی

فواید اجاق گاز های رومیزی شرکت ما

فواید اجاق گاز رومیزی شرکت ما

از زمانی که هموطنان ما از چوب و زغال برای پختن غذای اعضای خانواده خود استفاده میکردند.
تا به امروز که اجاق‌گازهای(داش ) پیشرفته با کلی امکانات جایگزین در آشپزخانه‌ها ‌شدند، اجاق گاز قلب آشپزخانه هر خانه‌ای محسوب می‌شود.
شرکت ما سعی کرده با واردات باکیفیت ترین کالا از معتبرترین شرکت ها برای شما هموطنان خدمات عالی را ارائه کند ما با واردات اجاق گاز های۲و۳و ۴ و۵ شعله رومیزی ( روی قسمتی از آشپزخانه مثل میزهای مخصوص یا کابینت‌ها نصب می‌شوند .) و مزیت این اجاق گاز ها ی رومیزی چون چهار عدد پایه در زیر آن نصب است هم می توان بدون برش سنگ ویا چوب مخصوص کابینت از آن استفاده کرد.
 
خرید-اجاق-گاز-رومیزی-حاجی-بیگ-لمیتد2
خرید-اجاق-گاز-رومیزی-حاجی-بیگ-لمیتد-1024x683
از نظر جنس، اجاق گازهای ما به دسته‌های صفحه استیل،(نکلی)،صفحه شیشه‌ای،که ضخامت آن ۸میل می باشد تقسیم می‌شود.
 
اجاق گازهای صفحه استیل بین بقیه طرفدار بیشتری دارند چون هم زیبا و مقاوم هستن و هم راحت پاک کاری می‌شوند و مواد غذایی روی سطح آنها نمی‌چسبد.
 

مدل‌اجاق گاز صفحه شیشه‌ای زیبایی خاصی به اجاق گاز می‌بخشند. شیشه‌های این مدل‌اجاق گاز ها نشکن است و قابلیت تحمل درجه حرارت‌های بالا را دارد. حتی در اثر ریختن آب سرد روی صفحه داغ ترک برنمی‌دارند ونمی شکنند و به راحتی تمیز می شوند.
فایده دیگر این اجاق‌گازها کم مصرف بودن و داشتن ضخامتی تنها به اندازه 5تا 6سانتی‌متر بر گوشه ولبه های اجاق گاز است. که می توانید این اجاق گاز ها را در هر مکان از آنها استفاده کرد.

Select your currency
AFN افغانی افغانستان